Κυριάκος Βλασσόπουλος και Γιώργος Κίσσας (επιμ.) (2013). Σχολική τάξη, Μάθηση και Ψυχική Υγεία. Η αθέατη πλευρά των σχέσεων αγωγής στα σημερινά σχολεία. Αθήνα: Αρμός (ISBN: 978-960-527-798-7).

“Είναι πολλές οι φορές που ο εκπαιδευτικός μέσα στην σχολική τάξη νιώθει απειλούμενος ή αποτυχημένος, βιώνει άγχη, φόβους και επιθετικά συναισθήματα. Παρ΄ όλα αυτά καλείται να λειτουργήσει με αποτελεσματικότητα και να φέρει εις πέρας την εκπαιδευτική διαδικασία. Εδώ όμως είναι απαραίτητο, για έναν δάσκαλο – εκπαιδευτικό να έχει όχι μόνο παιδαγωγική επάρκεια αλλά και ψυχολογική σκέψη για να μπορέσει να λειτουργήσει στην τάξη αποτελεσματικά. Είναι χρήσιμο να γνωρίζει όχι μόνο τα δυναμικά της ομάδας – τάξης ή την άγνωστη γλώσσα της εφηβείας αλλά κυρίως, τα όποια συνειδητά ή ασυνείδητα στοιχεία φέρει ο ίδιος, τα οποία διαμορφώνουν όχι μόνο το μάθημά του αλλά και τη σχέση του με τους μαθητές του.Στο βιβλίο αυτό καταδεικνύεται, πως μπορούν να γεφυρωθούν στην εκπαιδευτική πράξη δύο χώροι, που διαλέγονται σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο: Οι επιστήμες της παιδαγωγικής και της ψυχολογίας. Κύριο μέλημα των επιμελητών του βιβλίου είναι η ευαισθητοποίηση του εκπαιδευτικού στο θέμα της ψυχοσυναισθηματικής ωριμότητας. Από την άγνωστη γλώσσα της εφηβείας, την δυναμική της τάξης ως ομάδας, την ανθρωπογεωγραφία της τάξης έως και την σχέση των καθηγητών με τους γονείς και τις προσδοκίες που έχουν και οι δύο πλευρές, το βιβλίο γίνεται ένας μικρός οδηγός, που σκοπό έχει, θεωρώντας ως βάση την παιδαγωγική κατάρτιση και εμπειρία του καθηγητή, να τονίσει, πώς μπορεί η ψυχολογική σκέψη και ευαισθητοποίηση να συνεισφέρει στο έργο του και να λειτουργήσει ως χρήσιμο εργαλείο στην καθημερινότητά του.”